Curcubeu peste balcoane

Curcubeu

Curcubeu peste balcoane

Va fi deci curcubeul Meu în nori şi-l voi vedea, şi-Mi voi aduce aminte de legământul veşnic dintre Mine şi pământ şi tot sufletul viu din tot trupul ce este pe pământ! (Facerea 9, 16)

În seara aceasta Oamenii au ieşit la balcoane să privească curcubeul înălţat de Domnul peste Bucureşti. Copii, mame, taţi, bunici reuniţi la unison pe balcon. Înalt, zvelt, zâmbitor curcubeul ne îmbrăţişa pe toţi. Nu mai contau actualităţile, audienţa TV cred că s-a dus în bălării, serverele playstation au pedalat în gol.
Oamenii admirau. Deschidere neaşteptată a norilor a creat deschidere neaşteptată în sufletele lor. Vociferau ca nişte copii, buimac m-am trezit cu un cartier plin de balcoane cu copii. Ne priveam, ne zâmbeam, ne strigam, o mare adunare generală. Până şi cel mai morocănos vecin al meu a început să îmi povestească despre nu ştiu ce livadă de pruni de la ţară binecuvântată de ploaie.
Curcubeul făcea audienţă…

Din păcate acum s-a întunecat. Au rămas în noapte plasmele să facă audienţă, Oamenii s-au (re)setat în sistem. Fiecare în camera lui, fiecare cu telecomanda lui.

Ce minune ar fi viaţa oamenilor împreună şi cât de alienaţi suntem de acest firesc.

Post Scriptum
Mi se pare o perversitate să alegi curcubeul efigie a sodomiei. Întotdeauna după curcubeu urmează înseninarea dar după crisparea păcatului eu am văzut doar întuneric, dezordine, durere, frustrare.  Altfel sper din tot sufletul ca în inimile cât mai multor semeni luptaţi de această patimă să pună Domnul seninul şi curcubeul său, în acest fel şi sens curcubeul să poate fi socotit semn fericit al biruinţei celor potrivnice din noi.

Lasă un răspuns

