Yanni – One Man’s Dream

Sensibil, delicat, firav în apropiere. Apoi pregnant precum mirosul unei flori, al trandafirului, după ploaie. De fiecare dată cântecul acesta mă face să îmi conştientizez neatenţia , neconsiderarea aproapelui şi a unicităţii zilei. Nu mă mai joc cu cel iubit, nu mai ştiu să fac poezia gestului…

O vreme datorită fenomenului new age am considerat toată muzica electronică nefolositoare, mai ales că unii dintre cunoscuţi şi vecini o foloseau zilnic, insistent, în meditaţii yoga. Apoi am revenit, am căutat să văd un mesaj uman dincolo de ideea de muzică ambientală proprie fanteziei şi relaxării.

„One Man’s Dream”, multe piese Enya, albumul „Odes” sau „Rhapsody” ale lui Vangelis îmi sunt astăzi apropiate.

Lasă un răspuns

