Ghid pentru o nastere naturala

Epiziotomie de rutina, travaliu indus, riscurile cezarienei , oxitocina si lactatia, laptele praf „umanizat” si efectele sale secundare, etc, etc. Un document realizat de o mama care a suprins greutatile ce pot aparea in calea unei nasteri naturale in contextul sistemului medical actual.

Mai jos marturia autoarei: „Eu am trei copii nascuti in trei tari diferite, doi la spital si al treilea acasa. Cind eram gravida a treia oara am inceput sa-mi dau seama ca informatiile pe care le stiam despre sarcina si nastere, cezariana, epiziotomie etc. (dupa doi copii) erau insuficiente si inutile, departe de viata reala. Cu cit am citit mai multe – de exemplu de pe site-ul Organizatiei Mondiale de Sanatate – cu atit am fost mai revoltata de atitudinea medicilor care ascund informatii esentiale femeilor gravide. As fi vrut sa am toate informatiile din aceasta carte inainte de primul meu copil…”

One Comment to “Ghid pentru o nastere naturala”

  1. Un curs important al doamnei doctor Ana Culcer despre alăptarea și îngrijirea pruncului:
    http://www.scribd.com/doc/86514940/52084686-Curs-de-Alaptare-Si-Ingrijire-a-Copilului-Mic

Lasă un răspuns

