Se caută donator grupa AB pozitiv

Se caută donator grupa AB pozitiv… Daca cineva e dispus să doneze sânge pentru o fetiţă cu aplazie
medulară, micuţa este la spitalul Fundeni (Bucureşti), secţia de Pediatrie, are 11 ani şi se numeste Tudor Alexandra Mihaela, pâna la operaţie are nevoie de transfuzii zilnice.

Nu am verificat ştirea/apelul din lipsa timpului însă între a o posta şi a nu o posta am preferat prima variantă. Doamne ajută!

3 comentarii to “Se caută donator grupa AB pozitiv”

  1. Telefoane Spitalul Fundeni:
    021.275.05.00; 021.318.04.00; 021.318.04.24; 021.318.04.25; 021.318.04.00; 021.318.04.01; 021.318.04.02.

  2. am verificat la fundeni pe 021.2750500 int 1178 si spunea doamna de acolo ca nu mai e fetita la ei de un an; stie ca a fost externata, nu stie unde ar fi acum

  3. Multumim mult Valentin! Am gasit si eu ceva informatii aici http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/01/23/salvati-stelutele-de-mare-alexandra-mihaela-tudor-are-nevoie-de-sange-ab-iv-rh-pozitiv/
    si aici http://www.organizatiaemma.ro/node/506
    Se pare ca este un caz vechi de un an, trebuia sa urmeze o operatie in Italia. Am vorbit cu tatal fetitei, in iulie a avut loc operatia cu transplant de celule stem in Italia, fetita este inca la aceasta clinica. Sa o ajute Domnul sa se intoarca cu bine in România!
    Despre situaţia creată: cineva a dat drumul unui mail care continea o situatie inactuală la care mulţi am răspuns cheltuind din energia şi timpul nostru şi al altora.
    Învăţăminte: nu daţi drumul la mailuri umanitare decât dacă verificaţi informaţia! Mai bine opriţi „şirul” decât să colportaţi neadevăruri energofage care distrug credibilitatea şi disponibilitatea pentru cazuri reale…
    Învăţăminte pesonale: nu mai postez nimic până nu verific informaţia…

Lasă un răspuns

