Mă cheamă Marina Denisa, te rog să mă ajuţi!

Marina Denisa

Marina Denisa

Ma numesc Marina Denisa Botofan si locuiesc in comuna Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta. M-am nascut la data de 20 aprilie 2008.

Eram o fetita foarte vesela si jucausa, dar m-am imbolnavit. In martie 2009, la varsta de 11 luni,  am ajuns la spitalul Marie Curie din Bucuresti. Leucemie acuta limfoblastica fenotip B – acesta este motivul pentru care am stat departe de casa timp de 9 luni. M-au numit Bubulina, eram cea mai micuta… Cel mai frumos cadou de Mos Craciun a fost un cadou numit remisiune. Eram libera sa plec acasa, la mamaita mea!!

Anul acesta, in luna iunie, m-am simtit rau. Mamica m-a dus inapoi in spital si am auzit cuvantul recadere…Nu stiam ce inseamna, dar nu m-am mai intors la mamaita, si nu am ramas nici langa copilasii pe care ii cunosteam. Am fost transferata la Spitalul Fundeni, pentru ca trebuia sa stau in izolare. Si din nou perfuzii, durere, alta doamna doctor, alte doamne asistente. “Nu raspunde la tratament” sunt cuvintele care o fac pe mami sa planga, iar cuvantul pe care il aud cel mai des in ultimul timp este transplant. Mi-e dor de tati care lucreaza departe la Cluj, mi-e dor de mamaita si de matusica, pe care nu am voie sa le vad.

Marina Denisa la spital

Marina Denisa la spital

Mai am un drum de facut, inainte de a ajunge din nou acasa la mamaita, inainte de a ma duce la gradinita…un drum departe in Italia, unde ma asteapta un alt domn doctor, dar mami spune ca acolo va fi bine…pentru ca voi face transplant. Eu nu stiu ce inseamna transplant…..dar vreau acasa la mamaita, si vreau ca tati sa ma poata vedea. Daca transplant inseamna ca ma intorc acasa, atunci vreau transplant.

Mami si tati spun ca transplantul costa mult, eu nu stiu ce inseamna mult si nu stiu unde se gasesc bani. Stiu ca daca sunt multi oameni care ma iubesc, poate ca intr-o zi ma intorc acasa la mamaita. Si mai stiu ca Doamne Doamne ma iubeste!

Oamenii care ma iubesc si isi permit imi pot face donatii. Pe oamenii care ma iubesc si nu imi pot dona banuti ii rog frumos sa se roage si ei la Doamne Doamne pentru mine.

Va imbratisez pe toti!

Marina Denisa

+++

Mai multe informaţii puteţi găsiţi aici. Se pare că tratamentul costă 20.000-30.000 de euro, suma nu a fost strânsă încă şi starea fetiţei face iminentă necesitatea plecării . Donatii se pot face la  Zamfirache Adina Nicoleta (mama):
RO 63 BRDE 140 SV 65812091400 LEI
Botofan Lucian (tata):
RO 26 BRDE 130 SV 13488301300 EURO
Swift: BRDEROBU
Puteţi vorbi cu Adina, mama fetiţi, la numerele de telefon:
0732.962.659; 0769.147.630

2 comentarii to “Mă cheamă Marina Denisa, te rog să mă ajuţi!”

  1. Trist!
    Si eu am nevoie … in fine.
    Fa te bine, ma voi ruga pt tine!

  2. fa-te bine puiut.esti o scumpete de fetita

Lasă un răspuns

