Cele ale dimineții

Când mă rog Domnul înnoiește în mine puterea de a privi cu dragoste înspre aproape. Înnoiește prin har inima și îi dă putere să se îndrepte cu iubire înspre ziua ce a venit. Nu atât faptele care mă pot strivi prin necesitatea și urgența lor cât aplecarea fiiască înspre Domnul, în rugăciunea și încrederea în El mă ajută să mă aplec asupra zilei și să scap de angoasa risipirii timpului și ființei mele.  În aplecarea inimii spre Domnul timpul zilei capătă consistența veșniciei.

Etichete:

Lasă un răspuns

